Velikosti obrázků pro všechny sociální sítě

Velikosti obrázků pro všechny sociální sítě

Velikosti obrázků pro všechny sociální sítě

Nejnovější velikosti obrázků pro různé sociální sítě, včetně Instagramu, X (f.k.a. Twitter), Facebooku, LinkedIn, TikTok a dalších.

Velikosti obrázků pro všechny sociální sítě
Velikosti obrázků pro všechny sociální sítě

Velikosti obrázků sociálních médií pro rok 2023

Velikosti obrázků pro všechny sociální sítě:

  • Velikosti obrázků na Instagramu
  • Velikosti obrázků X (f.k.a. Twitter)
  • Velikosti obrázků na Facebooku
  • Velikosti obrázků na LinkedIn
  • Velikosti obrázků Pinterest
  • Velikosti obrázků Snapchat
  • Velikosti obrázků na YouTube
  • Velikosti obrázků TikTok

Proč je důležité správně zvolit velikost obrázků na sociálních sítích?

Zdá se, že velikosti obrázků na sociálních sítích se neustále mění.

V jednu chvíli máte dokonalou titulní stránku svého účtu. V dalším okamžiku je její velikost změněna a vypadá celá rozpixelovaná a špatně.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Nepomáhá ani to, že informace o oficiálních rozměrech a velikostech obrázků se hledají hůře než slušná diskuse o politice na Facebooku.

Ale není to těžké, pokud si přečtete tohoto průvodce velikostmi obrázků na všech důležitých platformách sociálních médií!

Níže jsou uvedeny nejnovější rozměry obrázků na sociálních sítích k listopadu 2023.

Všechny velikosti obrázků na sociálních sítích

Podrobněji se věnujeme každé síti níže, ale tento obrázek zahrnuje velikosti obrázků na sociálních sítích, které pravděpodobně vyhledáváte nejčastěji.

A table with recommended image sizes for Instagram, Facebook, X (formerly Twitter), and TikTok.

Základní velikosti obrázků na Instagramu

  • Profilová fotografie: 320 x 320 px
  • Na šířku: 1080 x 566 px
  • Portrét: 1080 x 1350 px
  • Čtvercová: 1080 x 1080
  • Příběhy a kotouče: 1080 x 1920

Základní velikosti obrázků ve službě Facebook

  • Profilová fotografie: 170 x 170 px
  • Na šířku: 1200 x 630 px
  • Portrét: 630 x 1200 px
  • Čtvercová: 1200 x 1200 px
  • Příběhy a role: 1080 x 1920 px
  • Titulní fotografie: 851 x 315 px

Základní velikost obrázků X (dříve Twitter)

  • Profilová fotografie: 400 x 400 px
  • Krajina: 1600 x 900 px
  • Portrét: 1080 x 1350 px
  • Čtverec: 1080 x 1080 px
  • Titulní fotografie: 1500 x 1500 px

Základní velikosti obrázků v síti LinkedIn

  • Profilová fotografie: 400 x 400 px
  • Krajina: 1200 x 627 px
  • Portrét: 627 x 1200 px
  • Čtvercová: 1080 x 1080 px
  • Titulní fotografie: 1128 x 191 px

Základní velikosti obrázků TikTok

  • Profilová fotografie: 200 x 200 px
  • Na šířku: 1920 x 1080 px
  • Portrét: 1080 x 1920 px
  • Čtverec: 1080 x 1080 px
  • Příběhy: 1080 x 1920 px

Velikost obrázků na Instagramu

Instagram image sizes

Instagram podporuje horizontálně i vertikálně orientované obrázky. Stále také podporuje čtvercové obrázky, kterými byla tato platforma známá při svém prvním spuštění.

To rozšiřuje možnosti vaší značky. Zároveň je ale o něco složitější správně nastavit rozměry obrázků. Řiďte se těmito pokyny, aby vaše obrázky nakonec vypadaly co nejlépe.

Velikost profilového obrázku na Instagramu: 320 x 320 pixelů

Profilové fotografie na Instagramu se zobrazují ve velikosti 110 x 100 pixelů, ale obrazové soubory se ukládají ve velikosti 320 x 320 pixelů, takže nezapomeňte nahrát obrázek, který je alespoň tak velký.

I když jsou rozměry ve čtvercovém formátu, profilové fotografie Instagramu se zobrazují jako kruh. Ujistěte se, že všechny prvky, na které se chcete na fotografii zaměřit, jsou vycentrované, aby nedošlo k jejich oříznutí.

Velikost příspěvků na Instagramu (fotografie ve feedu):

  • Na šířku: 1080 x 566 pixelů
  • Na výšku: 1080 x 1350 pixelů
  • Čtvercový: 1080 x 1080 pixelů
  • Podporované poměry stran: Jakýkoli poměr stran: od 1,91:1 do 4:5
  • Doporučená velikost obrazu: Šířka 1080 pixelů, výška mezi 566 a 1350 pixely (podle toho, zda je obrázek na šířku nebo na výšku).

Tipy:

  • Pokud chcete, aby vaše obrázky vypadaly na Instagramu co nejlépe, nahrajte obrázek o šířce 1080 pixelů.
  • Když sdílíte obrázek na Instagramu o velikosti větší než 1080 pixelů, Instagram jej zmenší na 1080 pixelů.
  • Pokud sdílíte obrázek, který má rozlišení menší než 320 pixelů, Instagram jej zvětší na 320 pixelů.
  • Pokud má váš obrázek šířku mezi 320 a 1080 pixely, Instagram ponechá tuto fotografii v původním rozlišení, “pokud je poměr stran fotografie mezi 1,91:1 a 4:5 (výška mezi 566 a 1350 pixely při šířce 1080 pixelů)”.
  • Pokud má nahraný obrázek na Instagramu jiný poměr, platforma fotografii automaticky ořízne, aby odpovídala podporovanému poměru.

Velikosti miniatur fotografií na Instagramu:

  • Velikost displeje: 161 x 161 pixelů
  • Doporučená velikost pro nahrávání: 1080 pixelů na šířku

Tipy:

  • Nezapomeňte, že Instagram ukládá verze těchto miniatur o velikosti až 1080 x 1080.
  • Chcete-li do budoucna zabezpečit svůj kanál Instagram a vyhnout se pixelaci, nahrávejte co největší obrázky.

Velikost obrázku v Příbězích Instagramu: 1080 x 1920 pixelů

Tipy:

  • Jedná se o poměr stran 9:16.
  • Nahrání obrázku s menší velikostí pixelů (ale se stejným poměrem stran) znamená, že se Příběh bude rychle vyrovnávat.
  • Pokud tento poměr nepoužijete, může se Příběh zobrazit s podivným ořezem, zvětšením nebo může nechat velké části obrazovky prázdné.
  • Stejnou velikost používají i navíječe Instagramu.

Velikost karuselových obrázků na Instagramu:

  • Na šířku: 1080 x 566 pixelů
  • Na výšku: 1080 x 1350 pixelů
  • Čtvercový: 1080 x 1080 pixelů
  • Poměr stran: na šířku (1,91:1), čtvercový (1:1), vertikální (4:5)
  • Doporučená velikost snímku: Šířka 1080 pixelů, výška 566 až 1350 pixelů (podle toho, zda je obrázek na šířku nebo na výšku).

Velikosti Reels Instagram:

  • 1080 x 1920 pixelů
  • To je poměr stran 9:16.
  • Titulní fotografie: 1080 x 1920 pixelů
  • Mějte na paměti, že role jsou oříznuty na obrázek 1:1 ve vašem profilovém kanálu a na obrázek 4:5 v domovském kanálu.

Velikosti obrázků reklam na Instagramu:

  • Na šířku: 1080 x 566 pixelů
  • Čtvercový: 1080 x 1080 pixelů
  • Minimální šířka: 320 pixelů
  • Maximální šířka: 1080 pixelů
  • Podporované poměry stran: Jakýkoli poměr stran: 1,91:1 až 4:5

Tipy:

Velikosti obrázků pro reklamy v aplikaci Instagram Stories: 1080 x 1920 pixelů

Tipy:

X (f.k.a. Twitter) image sizes

Twitter Image sizes

Tweety, které obsahují obrázky, mají trvale více kliknutí, více lajků a více retweetů než tweety bez obrázků. Tweety s vizuálním obsahem mají třikrát větší pravděpodobnost, že se zapojí.

Na výběru správných obrázků a vytváření skvělého vizuálního obsahu pro službu X (dříve Twitter) tedy záleží. A to samozřejmě zahrnuje i správnou velikost obrázků.

X (Twitter) velikosti obrázků pro profilové fotografie: 400 x 400 (doporučeno)

  • Minimální velikost obrázku: 200 x 200 pixelů
  • Maximální velikost souboru: 2 MB

X (Twitter) velikost fotografie v záhlaví: 1500 x 500 pixelů (doporučená)

Tipy:

  • Chcete-li obrázek chránit před budoucím použitím, je nejlepší použít maximální velikost.
  • Obrázky záhlaví jsou oříznuty na poměr stran 3:1.
  • Mějte na paměti, že způsob zobrazení obrázků záhlaví se mění v závislosti na použitém monitoru a prohlížeči.

X (Twitter) velikosti obrázků pro fotografie ve streamu: 1600 x 900 pixelů (doporučené)

  • Minimální velikost: 600 x 335 pixelů
  • Doporučený poměr stran: jakýkoli poměr stran mezi 2:1 a 1:1 na stolním počítači; 2:1, 3:4 a 16:9 na mobilním telefonu
  • Podporované formáty: GIF, JPG a PNG
  • Maximální velikost souboru: Maximální velikost: 5 MB pro fotografie a GIF na mobilu. Na webu do 15 MB.

X (Twitter) velikost obrázku karty:

X (Twitter) rozpozná, když příspěvek obsahuje adresu URL. Platforma pak tuto webovou stránku prohledá a stáhne z ní obsah včetně obrázku pro souhrnnou kartu. (Takto to mimochodem funguje.)

  • Minimální velikost: 120 x 120 pixelů
  • Podporované formáty: GIF, JPG, PNG
  • Maximální velikost souboru: 1 MB

Tipy:

  • Pomocí validátoru karet si můžete vyzkoušet, jak bude vaše souhrnná karta vypadat, a zobrazit náhled.
  • K dispozici je řada různých karet X, tedy i řada velikostí. Kromě běžných souhrnných karet jsou k dispozici souhrnné karty s velkými obrázky, karty aplikací a karty hráčů.

X (Twitter) velikosti obrázků pro reklamy:

  • Tweety s jedním a více obrázky: Pro dosažení nejlepších výsledků používejte větší obrázky.
  • Obrázek webové karty: 800 x 418 pixelů pro poměr stran 1,91:1. 800 x 800 pro poměr stran 1:1. Maximální velikost souboru 20 MB.
  • Obrázek karty aplikace: 800 x 800 pixelů pro poměr stran 1:1. 800 x 418 pixelů pro poměr stran 1,91:1. Maximální velikost souboru 3 MB.
  • Karusely: 800 x 800 pixelů pro poměr stran 1:1. 800 x 418 pixelů pro poměr stran 1,91:1. Maximální velikost souboru 20 MB pro 2-6 obrazových karet.
  • Karta s přímou zprávou: 800 x 418 pixelů pro poměr stran 1,91:1. Maximální velikost souboru 3 MB.
  • Konverzační karta: 800 x 418 pixelů pro poměr stran 1,91:1. Maximální velikost souboru 3 MB.

Velikosti obrázků na Facebooku

Facebook neustále aktualizuje svůj design a rozměry obrázků. Nejlepší strategií, jak zajistit budoucnost obsahu vaší značky, je vždy nahrávat co nejkvalitnější obrázky. Pro dosažení nejlepších výsledků se držte formátů souborů doporučených společností Facebook.

Facebook image sizes

Velikost profilového obrázku na Facebooku: 170 x 170 pixelů (na většině počítačů)

Váš profilový obrázek na Facebooku se na ploše zobrazí ve velikosti 170 x 170 pixelů. Na chytrých telefonech se však zobrazí jako 128 x 128 pixelů.

Velikosti obrázků na Facebooku pro titulní fotografie: 851 x 315 pixelů (doporučeno)

  • Velikost displeje na pracovní ploše: 820 x 312 pixelů
  • Velikost displeje smartphonu: 640 x 360 pixelů
  • Minimální velikost: 400 x 150 pixelů
  • Ideální velikost souboru: Méně než 100 kB

Tipy:

  • Chcete-li se vyhnout kompresi nebo zkreslení, nahrajte soubor JPG nebo PNG.
  • Pro co nejrychlejší načtení použijte doporučené velikosti pixelů.
  • Profilové obrázky a titulní fotografie s logy nebo textem se nejlépe nahrají jako soubor PNG.
  • Po nahrání titulní fotografie nepřetahujte a neměňte její umístění.

Velikost fotografií a příspěvků na časové ose Facebooku:

Facebook při nahrávání fotografií na časovou osu automaticky změní jejich velikost a formát tak, aby byly široké 500 pixelů a odpovídaly poměru stran 1,91:1.

Zapamatováním těchto rozměrů se však vyhnete pixelování nebo pomalému načítání:

  • Doporučená velikost: 1200 x 630 pixelů
  • Minimální velikost: 600 x 315 pixelů

Tipy:

  • Pokud v příspěvku své značky na Facebooku sdílíte 2-10 obrázků pomocí kolotočového zobrazení, měly by mít obrázky rozměry 1200 x 1200.
  • Jedná se o poměr 1:1.

Velikosti titulních fotografií událostí na Facebooku: 1200 x 628 pixelů (doporučeno)

Tipy:

Velikost obrázků na Facebooku pro panoramatické nebo 360° fotografie:

Tipy:

  • Facebook tyto snímky automaticky rozpoznává a zpracovává na základě “metadat specifických pro fotoaparát, která se nacházejí na fotografiích pořízených pomocí zařízení připravených pro 360°”.
  • Soubory těchto snímků na Facebooku mohou mít velikost až 45 MB v případě souborů JPEG nebo 60 MB v případě souborů PNG.
  • Facebook doporučuje používat pro 360° fotografie soubory JPEG a zajistit, aby soubory nebyly větší než 30 MB.

Velikost obrázků pro Facebook Stories: 1080 x 1920 pixelů (doporučeno)

Tipy:

  • Příběhy na Facebooku zabírají celou obrazovku telefonu. To je poměr stran 9:16.
  • Nevybírejte obrázek o šířce menší než 500 pixelů.
  • U Příběhů s textem zvažte ponechání 14 % horní a dolní části bez textu. (To je 250 pixelů.) Tak nebude případná výzva k akci zakryta profilovou fotografií vaší značky nebo tlačítky.

Velikosti obrázků pro reklamy na Facebooku:

  • Velikosti pro reklamy ve službě Facebook Feed: Minimálně 1080 x 1080 pixelů. Minimální velikost 600 x 600 pixelů. Poměr 1,91:1 až 1:1. Maximální velikost souboru 30 MB.
  • Velikosti pro reklamy v pravém sloupci Facebooku: Nejméně 1080 x 1080 pixelů. Minimální velikost 254 x 133 pixelů. Poměr 1:1. (Nezapomeňte: Jedná se o formát reklamy určený pouze pro stolní počítače.)
  • Velikosti obrázků pro Instantní články na Facebooku: Minimálně 1080 x 1080 pixelů. Poměr 1,91:1 až 1:1. Maximální velikost souboru 30 MB.
  • Velikosti obrázků pro reklamy na Facebook Marketplace: Nejméně 1080 x 1080 pixelů. Poměr 1:1. Maximální velikost souboru 30 MB.
  • Velikosti obrázků pro vyhledávání na Facebooku: Nejméně 1080 x 1080 pixelů. Minimální velikost 600 x 600 pixelů. Poměr 1,91:1 až 1:1. Maximální velikost souboru 30 MB.
  • Velikosti obrázků pro sponzorované zprávy na Facebooku: Nejméně 1080 x 1080 pixelů. Poměr 1,91:1 až 1:1. Maximální velikost souboru 30 MB.
  • Velikosti pro reklamy ve schránce Messenger: Nejméně 1080 x 1080 pixelů. Poměr 1:1. Minimální velikost 254 x 133 pixelů. Maximální velikost souboru 30 MB.
  • Velikosti pro reklamy v aplikaci Messenger Stories: Nejméně 1080 x 1080 pixelů. Poměr 9:16. Minimální šířka 500 pixelů.

Velikosti obrázků na LinkedIn

Pokud používáte LinkedIn pro podnikání – ať už prostřednictvím osobního profilu, nebo firemní stránky – bylo prokázáno, že párování aktualizací LinkedIn s obrázky zvyšuje počet komentářů a sdílení.¨¨

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Pro dosažení nejlepších výsledků se držte níže uvedených doporučených velikostí. A vždy se ujistěte, že jste si svůj profil a obsah prohlédli na více zařízeních, než je dokončíte.

LinkedIn image sizes

Velikosti obrázků pro profilové fotografie v síti LinkedIn: 400 x 400 pixelů nebo větší (doporučeno).

Tipy:

  • LinkedIn dokáže pojmout fotografie s rozlišením až 7680 x 4320 pixelů.
  • A zvládne i soubory o velikosti až 8 MB, takže do budoucna můžete nahrávat co největší soubory.

Velikosti obrázků na LinkedIn pro titulní fotografie osobních profilů: 1584 x 396 pixelů (doporučené)

  • Poměr stran: 4:1

Tipy:

  • Ujistěte se, že váš soubor je menší než 8 MB.
  • Obalové fotografie se ořezávají jinak na mobilu a jinak na počítači. Před finalizací se ujistěte, že jste si profil prohlédli na obou typech zobrazení.

Velikosti obrázků pro firemní stránky v síti LinkedIn:

  • Velikost loga společnosti: 300 x 300 pixelů
  • Velikost obrázku na titulní straně: 1128 x 191 pixelů
  • Velikost hlavního obrázku karty Life: 1128 x 376 pixelů
  • Velikost obrázku vlastních modulů karty Life: 502 x 282 pixelů
  • Velikost obrázku firemních fotografií na kartě Life:: 900 x 600 pixelů
  • Čtvercové logo: Minimálně 60 x 60 pixelů

Tipy:

  • Při zveřejňování aktualizací obrázků na firemní stránce nezapomeňte používat obrázky PNG nebo JPG.
  • Používejte poměr stran 1,91:1.
  • Doporučená velikost příspěvku v síti LinkedIn je 1200 x 628 pixelů.
  • Tato velikost obrázků na síti LinkedIn platí také pro prezentační stránky LinkedIn.

Velikosti obrázků LinkedIn pro obrázky odkazů příspěvků na blogu: 1200 x 627 pixelů (doporučeno)

Vlastní velikost obrázku LinkedIn pro sdílení odkazu v aktualizaci: 1200 x 627 pixelů (doporučeno)

Při vkládání adresy URL do aktualizace se může v náhledu zobrazit automaticky vygenerovaný obrázek miniatury, pokud je k dispozici, spolu s názvem článku nebo webové stránky.

Můžete si jej však přizpůsobit kliknutím na ikonu Obrázek pod textovým polem a výběrem fotografie z počítače.

Tipy:

  • Obrázek by měl mít poměr 1,91:1.
  • Více než minimální šířka 200 pixelů.
  • Pokud je obrázek široký méně než 200 pixelů, zobrazí se jako miniatura na levé straně příspěvku.

Velikosti obrázků pro reklamy v síti LinkedIn:

  • Velikost loga společnosti pro reklamy: 100 x 100 pixelů
  • Velikost loga pro inzeráty Spotlight: 100 x 100 pixelů
  • Vlastní obrázek na pozadí spotlight inzerátů: 300 x 250 pixelů
  • Obrázky sponzorovaného obsahu: 1200 x 627 pixelů (poměr stran 1,91:1).
  • Obrázky karuselu sponzorovaného obsahu: 1080 x 1080 pixelů (poměr stran 1:1).

Velikosti obrázků ve službě Pinterest

Velikost profilového obrázku na Pinterestu: 165 x 165 pixelů (doporučeno)

Pinterest image sizes

Tipy:

  • Nezapomeňte, že vaše profilová fotografie se zobrazí jako kruh.

Velikost obrázku pro titulní fotografii profilu na Pinterestu: 800 x 450 pixelů (minimálně)

Tipy:

  • Snažte se vyhnout umístění portrétní fotografie na místo titulní fotografie.
  • Místo toho použijte fotografii na šířku s poměrem stran 16:9.

Velikosti obrázků Pinterest pro Piny:

  • Poměr stran: 2:3 (doporučený)
  • Čtvercové kolíky: 1000 x 1000 pixelů
  • Doporučená velikost: 1000 x 1500 pixelů
  • Maximální velikost souboru: 20 MB

Tipy:

  • Zachování poměru stran 2:3 zajistí, že publikum vaší značky uvidí na svém kanálu všechny detaily obrázku.
  • Ve feedu se Piny zobrazují s pevnou šířkou 236 pixelů.
  • Pokud chcete vytvořit Piny s jiným poměrem stran, vězte, že Pinterest ořezává obrázky odspodu.
  • Přijímány jsou soubory PNG i JPEG.

Velikosti obrázků pro sbírky Pinterest Pins:

  • Poměr stran: 1:1 (doporučený) nebo 2:3
  • Doporučená velikost: 1000 x 1000 pixelů nebo 1000 x 1500 pixelů
  • Maximální velikost souboru: 10 MB

Tipy:

  • Tento formát se zobrazuje jako jeden hlavní obrázek nad třemi menšími obrázky.
  • Všechny obrázky musí mít stejný poměr stran.
  • Sbírky se zobrazují v kanálech na mobilních zařízeních.
  • Přijímány jsou soubory PNG i JPEG.
  • Sbírky mohou být také formátem reklamy na Pinterestu.

Velikost obrázku Pinterest pro Story Pins:

  • Poměr stran: 9:16
  • Doporučená velikost: 1080 x 1920 pixelů
  • Maximální velikost souboru: 20 MB

Velikosti obrázků pro reklamy a karusely ve službě Pinterest:

  • Reklamy při instalaci aplikací: Stejné specifikace jako u standardních kolíků. Doporučuje se poměr stran 2:3. Doporučené rozlišení 1000 x 1500 pixelů.
  • Kolotočové kolíky a reklamy: Poměr stran: 1:1 nebo 2:3. Doporučeno 1000 x 1500 pixelů nebo 1000 x 1000 pixelů. Do karuselu lze zahrnout až 5 obrázků.
  • Nákupní inzeráty: Stejné specifikace jako u standardních kolíčků. Doporučuje se poměr stran 2:3. Doporučené rozměry 1000 x 1500 pixelů.

Velikosti obrázků Snapchat

Snapchat image sizes

Velikost obrázku reklamy na Snapchatu: 1080 x 1920 pixelů (minimálně)

  • Poměr stran: 9:16
  • Typ souboru: JPEG nebo PNG
  • Maximální velikost souboru: 5 MB

Velikost obrázku Snapchat Geofilter: 1080 x 1920 (minimálně)

  • Poměr stran: 9:16
  • Typ souboru: JPEG nebo PNG
  • Maximální velikost souboru: 5 MB

Velikosti obrázků na YouTube

YouTube image sizes

Velikost profilové fotografie na YouTube: 800 x 800 pixelů (doporučená)

Tipy:

  • Pro dosažení nejlepších výsledků se ujistěte, že je fotografie zaostřena na střed.
  • Soubory by měly být ve formátu JPEG, GIF, BMP nebo PNG. Animované soubory GIF nebudou fungovat.
  • Fotografie se budou vykreslovat ve velikosti 98 x 98 pixelů.

Velikost banneru YouTube: 2048 x 1152 pixelů (minimálně)

  • Poměr stran: 16:9
  • Minimální plocha pro text a loga bez ořezu: 1235 x 338 pixelů
  • Maximální velikost souboru: 6 MB

Velikost videa na YouTube: 1280 x 720 pixelů (minimálně)

Tipy:

  • YouTube doporučuje, aby videa určená k prodeji nebo pronájmu měla větší počet pixelů: 1920 x 1080 pixelů.
  • YouTube vyžaduje, aby videa měla rozlišení 1280 x 720 pixelů, aby splňovala standardy HD.
  • Jedná se o poměr stran 16:9.

Velikost miniatury na YouTube: 1280 x 720 pixelů

Velikosti obrázků TikTok

TikTok image sizes

Velikost profilové fotografie na TikToku: 20 x 20 pixelů (minimální velikost pro nahrání)

Tipy:

  • Minimální velikost pro nahrávání je 20 x 20, ale pro budoucnost nahrajte fotografii ve vyšší kvalitě.

Velikost videa na TikToku: 1080 x 1920

Tipy:

  • Ideální poměr stran pro videa Tik Tok je 9:16.

Velikost obrázku kolotoče TikTok: 1080 x 1920 (pro nejlepší výsledky)

Tipy:

  • Ideální poměr stran pro karuselové obrázky Tik Tok je 9:16 nebo 1:1, ale můžete zveřejnit i obrázky s poměrem 4:5.

Proč je důležité správně zvolit velikost obrázků na sociálních sítích?

Při vytváření vizuálního obsahu pro sociální média musí marketéři sociálních médií udělat mnoho věcí správně.

Musíte se ujistit, že všechny použité obrázky neodporují zákonům o autorských právech. Pokud nemáte k dispozici originální snímky, musíte si najít kvalitní fotografie ze zásoby. A musíte zjistit, které z dostupných nástrojů vám pomohou pozvednout úroveň obrázků pro sociální média.

Kromě toho musíte správně zvolit velikost obrázků pro sociální média. A správné nastavení je opravdu důležité, protože:

  • Vyhýbá se pixelizaci a nepříjemnému roztahování obrazu. Díky tomu budou vaše obrázky vypadat profesionálně.
  • Vaše fotografie budou optimalizovány pro kanály jednotlivých sociálních sítí. To může pomoci zvýšit zapojení.
  • Zajistí, že vaše publikum uvidí celou fotografii. Nesprávná velikost by mohla odříznout část sdělení vaší značky.
  • Může to zajistit budoucnost vašeho obsahu. Mít přehled o velikostech obrázků na sociálních sítích nyní může pro vaši značku znamenat méně práce v budoucnu, až síť opět změní způsob zobrazování obrázků.

Balíčky pro Influencery -> Instagram sledující likesviews nejvyšší kvality pro Váš profil!

Koupit Instagram Followers >>

Koupit Instagram Likes >>

Koupit Instagram Views >>

Mohlo by Vás zajímat:

Jak sdílet cizí příběh na Instagramu do svého vlastního nebo jej poslat jako přímou zprávu

Jak vytvořit prezentaci na TikToku

Jak získat více sledujících na TikToku: 28 tipů, jak rychle rozšířit svůj účet

Jak odstranit Instagram profil

12 taktik pro získání více followers na Instagramu

Jak vytvořit krátký video tutoriál pro Instagram

14 tipů pro vytváření virálních videí pro TikTok

Jak spustit vlastní Instagram předplatné?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *